Corina Chiorean, CEO al Grup Şapte: „În oraşele mici se dezvoltă un fel de patriotism local vizavi de branduri. Producătorii locali depăşesc brandurile consacrate“

Autor: Simona Tatu 05.03.2018

Majoritatea consumatorilor români încă preferă să meargă la cumpărături în magazin atunci când vor să achiziţioneze un produs, chiar dacă retailul în mediul online începe să ia amploare, mai ales în sectorul produselor electrocasnice şi electronice, spune Corina Chiorean, CEO al Grup Şapte, companie de marketing şi publicitate.

„Românii se informează şi achiziţionează din ce în ce mai mult din mediul online, mai cu seamă când vine vorba despre electrocasnice şi electronice. Chiar dacă există opţiuni online şi pentru achiziţia produselor de folosinţă curentă, totuşi rata de adopţie a acestor noi mijloace e încă timidă, iar obiceiul de a face cumpărături în retailul fizic predomină în România“, a spus ea.