Cornel Cărămizaru, directorul general Friesland: Strategia de a ne concentra pe un singur brand a dat rezultate. Napolact a ajuns la o cotă de piaţă de peste 10% în lactate

Autor: Mădălina Dediu Panaete 12.03.2018

♦ Napolact este cel mai important brand din portofoliul grupului olandez Friesland Campina de pe plan local, generând mai bine de 60% din vânzările totale ale producătorului din România. Napolact ar putea raporta astfel vânzări de peste 50-60 mil. euro, potrivit estimărilor ZF.



Cornel Cărămizaru, mana­ge­rul român care conduce de mai bine de doi ani busi­nessul local al gru­pului olandez Friesland Cam­pina, spune că 2017 a fost un an bun pentru companie, cu creştere a vân­zărilor şi menţinerea companiei pe profit.

„Anul 2017 a fost un an al con­so­lidării, un an în care am continuat să investim în fabrici şi în brand. Ne-am con­centrat în con­ti­nuare pe dezvoltarea brandului Napolact şi obiec­tivul nostru prin­cipal este creşterea sustenabilă a businessului. Noi am început să aplicăm această strategie în urmă cu patru ani, am implementat toate măsurile ca dezvoltarea sustenabilă să fie realizată. Anul 2016 a fost primul an în care am reuşit să ne întoarcem la o situaţie profitabilă, lucru pe care am reuşit să-l facem şi anul trecut“, a declarat într-un interviu acordat ZF Cornel Cără­mi­zaru, 43 de ani, un manager care lucrează pentru FrieslandCampina Româ­nia din 2011. A început să lucreze în cadrul producătorului de lactate ca director de vânzări, iar în 2016 a fost promovat în funcţia de director general al companiei.