MOL România: Intenţia noastră este de a păşi în afara benzinăriilor clasice. Vrem să extindem conceptul fresh corner şi să creştem cota de piaţă în zona de FMCG

Autor: Roxana Petrescu 06.04.2018

♦ MOL România - al patrulea cel mai mare jucător din piaţa petrolieră locală cu un business de peste un miliard de euro -  spune că are flexibilitatea necesară de a dezvolta conceptul fresh corner pentru a ajunge la mai mulţi clienţi, unul dintre obiectivele companiei fiind de a ieşi cu serviciile în afara perimetrului unei benzinării clasice.



„Deşi credem că actualii clienţi adulţi de astăzi vor rămâne oarecum tradiţionali, generaţia tânără va fi foarte diferită“, spune Camelia Ene, country chairman & CEO al MOL România.

Compania a terminat anul trecut cu o reţea de 213 staţii de alimentare, cu 7 mai multe faţă de numărul de la începutul anului, potrivit datelor din rapoartele grupului maghiar, România alături de Serbia fiind vedetele MOL în ceea ce priveşte extinderea numărului de benzinării.

În 96 din cele 213 staţii, MOL România a implementat conceputul fresh corner, o idee lansată în 2015 care pune mult accentul pe oferta gastro, dar şi pe multiple sortimente de cafea.