Bătălia pe vizibilitate: Distribuitorul de medicamente Farmexpert a redenumit 300 de farmacii sub numele Alphega şi intră puternic pe tv
Autor:
Georgiana Mihalache
19.04.2018
Brandul Alphega, sub care distribuitorul de medicamente Farmexpert, al doilea jucător din piaţa de profil, a integrat peste 600 de farmacii independente la nivel naţional, apare în reclamele televiziunilor, ca parte a strategiei de promovare a companiei.
Alphega a fost dezvoltat de Farmexpert, singurul distribuitor din top care nu are şi o reţea proprie de farmacii, şi se adresează farmaciilor independente, care sunt susţinute din punct de vedere comercial de distribuitor.
„Din moment ce am reuşit să branduim o parte dintre ele, vine şi reclama. E o comunitate de farmacii care are un vizual comun către pacienţi şi atunci e normal să se poată folosi şi metoda aceasta de comunicare către pacienţi. Îi ajută şi pe farmacişti, e o modalitate de a face faţă competiţiei de la lanţuri“, a spus Iulian Trandafir, directorul Farmexpert. Acesta nu a dorit să dezvăluie care a fost bugetul de promovare.