Pizzeriile sunt o investiţie mai bună decât Facebook sau Amazon? Acţiunile Domino au crescut cu 34% de la începutul anului, iar vânzările au fost mult peste aşteptări

Autor: Alex Ciutacu 27.04.2018

Una dintre cele mai bune performanţe de pe Wall Street este cea a companiei Domino, în creştere cu 34% de la începutul anului, depăşind performanţa unor actori din hi-tech precum Facebook şi Amazon, potrivit CNN.

Acţiunile Domino au crescut cu 8% joi după ce compania a raportat rezultatele financiare trimestriale, acestea depăşind aşteptările analiştilor.

Acţiunile Domino (DPZ) au crescut cu 34% pe bursa din New York, de la începutul anului. Singurele acţiuni din segmentul hi-tech care au o creştere mai mare sunt cele ale Netflix (NFLX) – 63%. Acţiunile Amazon au crescut de la începutul anului cu 29%, potrivit MarketWatch.

Domino a câştigat simpatia clienţilor după ce a derulat o campanie publicitară în care CEO-ul companiei, Patrick Doyle, critică aspru calitatea pe care o oferea înainte produsele Domino. Reacţia clienţilor a fost pe măsură, încât trendul curent de marketing apreciază sinceritatea brută.

De asemenea, Domino a făcut mai mulţi paşi spre digitalizare, permiţându-le clienţilor să comande pizza folosind emoji, postări pe Twitter sau asistenţi vocali, precum Alexa de la Amazon.

În plus, compania a anunţat că va introduce posibilitatea de a comanda pe plajă şi în alte locuri publice.

Domino a înregistrat o creştere de peste 8% anul trecut, ceea ce făcut acţiunile Domino mai performante decât cele ale Papa John sau Yum! Brands.

Domino a anunţat că din cele 110 locaţii inaugurate în ultimul trimestru, 79 sunt în afara Statelor Unite. Vâzările pe plan internaţional au crescut cu 5% în trimestru şi 13% per total, după ce a fost exclus impactul fluctuaţiilor valutare.

În România, potrivit datelor din 2016, pizzeriile Domino au avut venituri de 10 milioane de lei.