Asociaţia Română a Magazinelor Online: Piaţa comerţului electronic ajunge la 3,9 mld. euro în 2018, plus 40%. La finalul acestui an vor fi în total peste 14.000 de magazine online în România

Autor: Ioana Nita 08.05.2018

Valoarea totală a vân­zărilor online din România este esti­mată să ajungă anul acesta la 3,9 miliarde euro, în creştere cu 40% faţă de 2017, când piaţa locală de comerţ electronic s-a situat la 2,8 miliarde euro, potrivit estimărilor Asociaţiei Române a Magazinelor Online (ARMO). În prezent, segmentul care generează cele mai multe vânzări în mediul online este retailul electro-IT, urmat de fashion şi home & deco/garden.

„Anul acesta piaţa locală de comerţ va înregistra o creştere de circa 40%, urmând să ajungă astfel la 3,92 miliarde euro. În acest moment segmentul electro-IT domină piaţa online din România, însă segmentul de fashion creşte foarte puternic. Estimez că în 2020 acesta va trece pe primul loc”, a declarat Florinel Chiş, preşedintele ARMO. El a adăugat că la finalul acestui an vor fi în total peste 14.000 de magazine online în România.