Grupul Telekom a avut venituri totale de 226 mil. euro şi un profit operaţional de 33 mil. euro în trim. I, ambele în scădere
♦ La 31 martie 2018 baza totală de clienţi ai Telekom Romania Mobile Communications era de 4,7 milioane, în scădere cu 6,8% faţă de aceeaşi perioadă a lui 2017, în principal ca urmare a eliminării SIM-urilor pre-paid inactive.
Veniturile grupului Telekom România, format din fostele companii Romtelecom şi Cosmote, au scăzut în primul trimestru cu 1,7% la 226,5 mil. euro, în timp ce profitul operaţional (EBITDA) a înregistrat un declin de 10,8% la 33 mil. euro, conform datelor acţionarului majoritar, grupul elen OTE.
Grupul a investit 50 mil. euro în primul trimestru în operaţiunile fixe şi mobile, în scădere cu 19% faţă de anul anterior, când bugetul de investiţii a fost de 61 mil. euro.
Veniturile totale ale companiei de comunicaţii mobile au fost de 121,3 mil. euro, în creştere cu 12,5%, pe fondul veniturilor mai ridicate din segmentul de abonamente şi din vânzarea de telefoane şi tablete.