Alexandru Bratu, country manager, JYSK: Magazinul viitorului combină online cu offline, unul în care este foarte uşor să cumperi şi să plăteşti

Autor: Roxana Rosu 10.05.2018

Magazinul viitorului combină online cu offline, unul în care este foarte uşor să cumperi şi să plăteşti, în trend cu tinerii consumatori, a declarat Alexandru Bratu, country manager, JYSK , la conferinţa ZF Retail 2018.

"Media magazinelor din România este cu 50-70% mai mare decît in alte tari, dar principalul motiv este lipsa competitorilor. Într-o piaţă matură sunt mulţi retaileri , la noi nu. Vrem 130-140 magazine, cam aceasta este capacitatea pieţei, de la 57 acum, ne uităm la oraşele mici. Dar ne lovim de lipsa spaţiilor, sunt puţin dezvoltatori. În malluri nu mergem, sunt prea multe reguli şi nu ne plac. Stradal, e greu să amenajăm din punct de vedere tehnic"

Alte declaraţii: