Prăbuşirea continuă: Snapchat îşi schimbă încă o dată design-ul aplicaţiei după cel mai slab trimestru de când s-a listat la bursă. Acţiunile companiei au atins un minim record astăzi
Snapchat a început să schimbe design-ul platformei sociale după ce studiile au arătat că noua platformă nu este pe placul generaţiei millennials, potrivit Business Insider.
Snap a anunţat în luna aprilie că va încerca să schimbe design-ul aplicaţiei pentru un număr mic de utilizatori, iar compania a confirmat luna aceasta că în final va aplica schimbarea pentru toţi utilizatorii.
Începând de joi, utilizatorii care folosesc sistemul de operare iOS sesizează schimbări.
Când firma a anunţat raportul pe primul trimestru la începutul acestei luni, Evan Spiegel, CEO-ul Snap a numit schimbarea „un proces de optimizare bazat pe experimentarea şi învăţarea continuă”.
Schimbările au coincis cu noile studii, care subliniază cât de nepopular era design-ul printre tinerii din generaţia millennials.
YouGov, care a efectuat cel mai recent studiu a spus că Snapchat a eliminat doi ani de progres printr-o singură schimbare.
În primele trei luni ale anului, numărul de utilizatori activi zilnici ai aplicaţiei a crescut doar cu 2% la 191 de milioane de utilizatori – cel mai slab trimestru de când Snap s-a listat la bursă anul trecut.
Acţiunile Snap au scăzut la un minim record de 11,22 de dolari per acţiune a doua zi după raportările dezastruoase.
Vineri la ora 19.00 acţiunile Snap erau în scădere cu 1,1% pe bursa din New York şi se tranzacţionau la un nou minim record de 10,86 de dolari.