Telekom creşte cu 30% pe soluţii IT&C. Ghiman: Facem angajări pe bandă rulantă pentru livrarea de soluţii IT&C

Autor: Adrian Seceleanu 17.05.2018

Telekom România, cel mai mare grup de comunicaţii fixe şi mobile de pe piaţă, a ajuns la afaceri de câteva zeci de milioane de euro din furnizarea de soluţii integrate IT&C pe piaţa locală, cu un ritm de creştere al veniturilor de 30% de la an la an - semnificativ mai mare decât cel din businessul pur de comunicaţii, iar potenţialul de piaţă rămâne unul semnifi­cativ şi pentru anii următori.

„Businessul nostru de integrare de sisteme de IT este de câteva zeci de milioane de euro pe an, cu o rată de creştere de 30% de la an la an“, a declarat într-un interviu pentru ZF Ovidiu Ghiman, directorul comercial pe segmentul business al Telekom România, grup cu afaceri anuale de aproape un miliard de euro.

„Piaţa de IT&C este una  dintre puţinele pieţe care cresc pentru că nevoia de digitalizare este extrem de reală în contextul în care firmele şi-au dat seama că tehnologia chiar îi poate ajuta să-şi eficientizeze businessul, să-şi gestioneze relaţia cu clienţii şi chiar să identifice prin instrumente digitale noi modalităţi de monetizare.“

În acest context, grupul Telekom are câteva sute de poziţii deschise pentru oameni care să lucreze în zona de livrare de soluţii de IT&C, a adăugat el.

„Angajăm pe bandă rulantă în zona de digitalizare, în zona de IT&C şi în zona de customer service. Avem peste 400 de poziţii deschise.“