Metro Cash & Carry: Reţeaua LaDoiPaşi are 550 de magazine în franciză. Vrem să ajungem la 2.000 de unităţi partenere până în 2020

Autor: Cristina Roşca 31.05.2018
Franciza LaDoiPaşi a fost lansată în 2012 ca o soluţie pentru hemoragia din comerţul tradiţional, care pierde câteva mii de unităţi an de an. În cel mai bun moment, reţeaua LaDoiPaşi ajunsese la 700 de unităţi, pentru a scădea apoi spre 430 în toamna anului trecut. Ulterior cifrele au revenit pe un trend pozitiv.

„În momentul de faţă, la 10 luni de la re­poziţionarea conceptului ca fran­ci­ză independentă, există peste 550 de magazine care operează sub brandul LaDoiPaşi la nivel naţional, iar numărul lor creşte în fiecare zi. Obiectivul nostru pe termen lung rămâne acelaşi, de a ajunge la 2.000 de magazine partenere până în 2020, iar ritmul de până acum ne confirmă evoluţia asumată“, spune Geanina Ghiculescu, head of retail marketing la METRO Cash & Carry România. Reţeaua LaDoiPaşi a fost pariul lansat în criză de compania care a deschis practic dru­mul comerţului modern în 1996, dar care a pierdut teren odată cu dezvoltarea lanţurilor de hipermarketuri şi discounteri. Această reţea nu este deţinută de grupul german, ci de antreprenori români - parteneri în franciză ai Metro. Metro Cash & Carry este unul dintre cei mai importanţi jucători locali din comerţ, cu afaceri de circa 1 mld. euro anul trecut şi 30 de magazine pe format cash & carry. Acest format nu se adresează tradiţional clientului final, ci revânzătorilor (micilor comercianţi) şi companiilor din HoReCa.