Distribuitorul de suplimente Secom a deschis un magazin la Oradea după o investiţie de 35.000 euro

Autor: Georgiana Mihalache 05.06.2018

Secom, un business înfiinţat în urmă cu 27 de ani, specializat în importul şi distribuţia de  suplimente alimentare, a deschis un magazin la Oradea, o investiţie de 35.000 euro şi ajunge astfel la o reţea de 14 magazine la nivel naţional. Magazinul se întinde pe o supafaţă de 50 mp, potrivit unui comunicat de presă.

„Oradea este un important centru economic, care traverseză o etapă de dezvoltare extraordinară. Prin deschiderea acestui magazin dorim să oferim orădenilor soluţii naturale care să îi ajute să facă faţă deopotrivă provocărilor şi oportunităţilor generate de această evoluţie rapidă a economiei locale.”, a spus Lucia Costea, managing partner Secom.

Strategia Secom din ultimii ani a fost de extindere în cele mai mari oraşe ale ţării. Anul trecut, Secom s-a extins în Piteşti, Cluj-Napoca şi în Bucureşti, în Mega Mall. Pentru anul acesta, reprezentanţii companiei şi-au propus să deschisă patru magazine, iar în aprilie Secom s-a extins şi la Arad, urmat de magazinul nou din Oradea.