Taiwanezii de la Asus au avut afaceri de 130 mil. dolari anul trecut în România şi merg spre 140 mil. dolari în 2018

Autor: Ioana Nita 08.06.2018

Vânzările de laptopuri generează circa 65% din veniturile locale ale producătorului taiwanez de electronice, segmentul de smartphone-uri începând să câştige tot mai mult teren.



Asus România, subsidiara lo­cală a producătorului tai­wa­nez de electronice, şi-a ma­jo­rat  afacerile la circa 130 mi­lioane de dolari în 2017, iar pentru anul acesta ţinta este de a ajunge la 140 mil. dolari, compania mizând pe noile modele din gamele de ultrabookuri şi lap­topuri de gaming, precum şi smart­phone-uri, inclusiv un model dedicat gamingului.

„Ajungem la o cifră de afaceri de 140 mi­l. dolari anul acesta. Ponderea PC-urilor a scăzut la circa 65% faţă de 70% în 2016. Cu cât evoluează segmentul de smartphone-uri, numeric şi valoric, creşte preţul de vânzare, cu atât «mănâncă» din cota laptopurilor, fără însă să scadă vân­ză­rile acestora“, a declarat pentru ZF Ciprian Donciu, country manager şi business de­velopment manager în cadrul Asus pentru România şi Ungaria.