O tendinţă care continuă în era comerţului asaltat de internet. Retailerii răsar în calea cumpărătorilor cu magazine tip pop-up, pentru vizibilitate

Autor: Alina-Elena Vasiliu 11.06.2018

♦ Proporţia este în prezent împărţită între 90% magazine clasice şi 10% magazine temporare.



Pop-up store-urile (magazinele temporare) sunt o variantă tot mai des întâlnită printre retaileri, care au început să exploateze această nouă nişă pentru promovarea produselor şi a conceptelor lor pe piaţa locală. Deşi, de multe ori, chiriile sunt mai mari decât dacă ar închiria spaţiu pentru un magazin pe termen lung, retailerii aleg să investească într-o unitate cu caracter temporar pentru a aduce mai multă vizibilitate brandului lor.

„Chiriile pe metru pătrat pentru pop-up store-uri sunt mult mai mari decât cele ale magazinelor clasice, prin prisma duratei scurte contractuale: de la câteva zile, la câteva luni (maximum trei), în funcţie de scopul final al acţiunii respective”, spune Corina Stamate, responsabil cu activitatea centrelor comerciale în cadrul companiei de consultanţă imobiliară JLL România.