România este o „şcoală“ bună pentru manageri. Cinci executivi au fost promovaţi pe poziţii regionale sau au preluat mandate pe pieţe mai puternice

Autor: Cristina Roşca 29.06.2018

Piaţa locală este văzută ca o rampă de lansare importantă pentru managerii români şi străini care reuşesc să plece pe poziţii mai puternice sau pe pieţe mai dezvoltate pentru a-şi consolida cariera. Cele mai bune exemple sunt executivii unor companii precum L’Oreal (cosmetice), Selgros (comerţ modern), Deichmann (retail încălţăminte), Puratos (producţie ingrediente) şi Coca-Cola HBC (FMCG).

Executivii români şi străini au reuşit să îşi majoreze busines­su­rile pe care le-au condus pe pia­ţa lo­cală sau au reuşit să imple­men­teze aici programe care apoi au fost replicate pe alte pieţe. Rezulta­tele i-au ajutat pe aceştia să fie promovaţi la nivel regional sau pe pieţe mai puternice.