Christine Schillings, director general Crowne Plaza: A crescut cererea pentru traininguri, avem evenimente pentru 20 până la 100 de angajaţi

Autor: Mirabela Tiron 02.07.2018

„În prima jumătate a lui 2018 am avut o creştere a veniturilor cu două cifre, cu peste 10%.“



Christine Schillings, director general al hotelului de patru stele Crowne Plaza din nordul Capitalei, parte din lanţul hotelier ANA Hotels, controlat de familia Co­pos, spune că zilnic sunt organizate în sălile de evenimente traininguri pentru angajaţi din multinaţionale, cererea fiind în creştere în prima jumătate a anului faţă de perioada similară a anului trecut. „Peste 80% din veniturile hotelului sunt aduse de evenimente şi food & beverage. Ce­rerea pentru evenimentele corporate a cres­cut, în special pe zona de traininguri, la care participă de la 20-40 de angajaţi până la 100 de persoane. Multinaţionalele furnizoare de servicii sunt clienţii principali. Bugetul va­riază în funcţie de câte ecrane se solicită, de serviciile dorite, pauză de cafea, de prânz, dar aceste evenimente se întind de regulă pe du­rata unei zile“, a spus pentru ZF Christine Schillings.