Augustin Oancea, proprietarul Tinmar: Este primul an în care ne uităm şi la clienţii business, şi la rezidenţiali. Pentru a salva businessul am renunţat la unii clienţi în 2017 după criza din energie
Autor:
Roxana Petrescu
03.07.2018
Augustin Oancea, proprietarul Tinmar Energy, un business de 1,8 miliarde de lei în 2017, axat mai ales pe furnizarea de energie, spune că anul acesta strategia de creştere se bazează atât pe segmentul rezidenţial, cât şi pe marii clienţi comerciali, obiectivul companiei fiind de a recâştiga cota de piaţă pierdută în 2017, unul dintre cei mai delicaţi ani din energie. Oancea precizează că pentru a-şi salva businessul a preferat anul trecut să renunţe la clienţi, în contextul în care energia s-a tranzacţionat pe piaţă şi la 450 de euro/MWh, faţă de o medie de 48 de euro pe MWh, creşterea de preţ neputând fi transferată clienţilor. „Având în vedere criza de anul trecut din sectorul energiei, strategia companiei a fost de a renunţa la o parte din clienţi şi de a ceda din cota de piaţă pentru a minimiza pierderile. Probabil că dacă nu am fi făcut acest lucru pierderile ar fi fost de cel puţin trei ori mai mari“, spune Oancea.