Conferinţa ZF Cei mai mari jucători din economie 2018. James Simmons, managing director, Unilever: Businessul de îngheţată este mai bun când este cât mai local

Autor: Alex Ciutacu 05.07.2018

Unilever pariază pe piaţa din România şi pe segmentul de îngheţată, prin brandurile Napoca şi Betty Ice, cel din urmă fiind cumpărat anul acesta într-o tranzacţie estimată la 80 de milioane de euro.



„Achiziţia Betty Ice a fost un deal important şi credem că businessul cu îngheţată este cu atât mai bun când este cât mai local. E un semn bun că am făcut o asemenea investiţie în Româ­nia“, a spus James Simmons, managing di­rector al Unilever pentru piaţa din Eu­ropa Centrală şi de Sud, în cadrul con­ferinţei ZF „Cei mai mari jucători din economie 2018“. Simmons nu a ofe­rit informaţii privind valoarea tranzacţiei şi a precizat că va putea să anunţe detalii legate de dezvoltarea brandului Betty Ice abia după ce tranzacţia va fi finaliza­tă. În prezent tranzacţia prin care Unilever preia compania Betty Ice, cel mai mare pro­du­cător român de în­ghe­ţată, de la antre­pre­norul Vasile Armenean se află pe masa Con­siliului Con­cu­renţei pen­tru a fi analizată.