Ciprian Bănică, Maastricht School of Management. MBA-ul mi-a dezvoltat al şaselea simţ, simţul de business

Autor: Alex Ciutacu 10.07.2018

Rolul unui MBA în parcursul educaţional al managerilor se reflectă în principal la nivelul perspectivelor decizionale, dezvoltând astfel un simţ de business.

„Impactul MBA-ului a fost unul mult mai vizibl decât mă aşteptam. Atât experienţa din clasă, cât şi proiectele aplicate, de grup sau individuale, mi-au dezvoltat un al şaselea simţ, simţul de business. Acum, privesc orice problemă din unghiuri diferite, înţelegând, de exemplu, cum marketingul este influenţat de supply chain sau de deciziile care ţin de finance. Pentru mine a fost o experienţă transformaţională, ajutându-mă să înţeleg mult mai bine atât mecanismele şi actorii ce influenţează performanţele companiei pentru care lucrez, cât şi pe cele ale clienţilor noştri“, spune Ciprian Bănică, absolvent al EMBA-ului oferit de Maastricht School of Management şi chief strategy officer în cadrul agenţiei de marketing şi publicitate G7.