BMW şi-a majorat de patru ori vânzările de maşini electrice, iar dieselul începe să piardă teren

Autor: Bogdan Alecu 13.07.2018

Vânzările mărcii BMW au urcat în prima jumătate a acestui an cu peste 10% faţă de perioada similară a anului 2017, la 1.269 de unităţi, potrivit da­telor BMW Group Ro­mâ­nia.

Modelul cu cele mai mari vânzări este SUV-ul X5, cu 155 de unităţi, în scă­dere cu 13,5% faţă de pe­rioada similară a anu­lui trecut.

SUV-urile reprezintă în total 48% din livrările din prima jumătate a acestui an, procent însă în scădere de la 55,7% în primul semestru din 2017, scădere uşoară cauzată de schimbarea de gene­raţie a mai multor modele. În acelaşi timp, patru din cinci modele BMW vân­dute au fost în ver­siu­nea cu tracţiune integrală.