Efervescenţa consumului a convins Gregory’s, La Perla şi Hugo Boss să se întoarcă în România

Autor: Cristina Roşca 17.07.2018

Brandurile de modă La Perla şi Hugo Boss şi lanţul de restaurante Gregory’s fac o nouă încercare pe piaţa locală după ce criza i-a scos din joc.

Cele trei nume străine au revenit în România într-o perioadă în care economia creşte de câţiva ani, iar vioara întâi este consumul privat. Ce au în comun cele trei mărci? Toate trei sunt dependente de consum, chiar dacă se adresează unui segment diferit de public, mai exact Hugo Boss şi La Perla activează pe segmentul de sus al pieţei, cel de premium şi lux, pe când Gregory’s este un brand mass market.

Mai mult, toate au revenit pe piaţa locală în sistem de franciză, model deja testat de Hugo Boss şi La Perla.

Lanţul elen de restaurante Gregory’s a revenit recent pe piaţa locală şi a anunţat că vizează deschiderea a circa 80 de unităţi în franciză în următorii cinci ani. Pentru companie aceasta este a doua încercare după o pauză de câţiva ani. Criza financiară a lovit puternic businessul Gregory’s, care a intrat într-un blocaj financiar. Apoi, treptat, au fost închise unităţi şi brandul a dispărut.

Tot criza a fost cea care a stat în spatele închiderii magazinului Hugo Boss în 2014. Brandul a revenit la rândul său în 2018 în România, dar pentru nemţi este deja a treia încercare.

Tot la a treia prezenţă în România se află şi brandul de lenjerie intimă de lux La Perla venit de fiecare pe aceeaşi arteră de shopping, Calea Victoriei.