Centru de mediere: Înţelegerile dintre consumatori şi bănci s-au majorat de 12 ori în S1 2018

Ziarul Financiar 18.07.2018

Numărul românilor care şi-au rezolvat litigiile pe care le aveau cu instituţiile financiar-bancare prin intermediul Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar (CSALB) a crescut de peste 12 ori în primele şase luni ale anului, la 188, potrivit informaţiilor transmise. 

Ponderea cererilor venite din Bucureşti-Ilfov depăşea anul trecut,  52%, în timp ce în 2018 a scăzut la 34%, ca urmare a creşterilor înregistrate în celelalte judeţe, în special în Prahova, Iaşi, Braşov şi Constanţa.  „Încă de la finele anului trecut am văzut un interes tot mai mare al românilor de a-şi rezolva litigiile pe care le au cu băncile şi IFN-urile pe cale amiabilă, prin intermediul CSALB.