Amazon a vândut de peste 4 miliarde de dolari în Prime Day, perioada cu cele mai mari reduceri din an, în ciuda erorilor tehnice şi a grevelor din Europa

Autor: Alex Ciutacu 19.07.2018

Clienţii au cheltuit peste 4,2 miliarde de dolari în cadrul programului Prime Day derulat de Amazon.com, în creştere cu 33% faţă de anul trecut, potrivit estimărilor citate de Bloomberg.

Retailerul online nu transmite public încasările din evenimentul de 36 de ore care a început luni.

Estimările citate de Bloomberg sunt realizate de analistul Michael Pachter din cadrul firmei Webush Securities.

Acesta a bazat cifrele pe informaţiile pe care compania le face publice, printre care şi faptul că a livrat spre clienţi 100 de milioane de produse şi că businessurile mici şi mijlocii au vândut bunuri în valoare de peste 1 miliard de dolari în cadrul platformei, doar în primele 24 de ore.

Magazinul online al Amazon este folosit de retailer pentru a comercializa propriile produse, dar şi de alţi 2 milioane de comercianţi independenţi care plătesc comision şi taxe către retailer pentru a-şi vinde marfa pe piaţa online.

Estimările lui Pachter le depăşesc pe cele dinainte de eveniment, de 3,4 miliarde de dolari - realizate de firma Coresight Research.

Amazon s-a confruntat în aceste zile cu o serie de greve în Germania şi Spania, iar în primele minute ale evenimentului cu o serie de probleme tehnice care au împiedicat mulţi utilizatori să achiziţioneze produse.