URBB, producătorul berii Tuborg, are un buget de 15 mil. euro pentru dezvoltare în acest an

Autor: Florentina Niţu 25.07.2018

United Romanian Breweries Bere­prod (URBB), al patrulea cel mai mare jucător de pe piaţa berii şi producător al brandurilor Tuborg şi Skol, şi-a bugetat în acest an investiţii de 15 milioane de euro, fonduri cu ajutorul cărora vrea să-şi continue dezvoltarea pe piaţa ro­mânească.

„Rezultatele financiare din 2017 ale grupului din care fac parte companiile URBB şi Carlsrom Beverage sunt con­se­cinţa unei bune strategii pe termen lung şi ne dau încredere să continuăm deopo­tri­vă să investim, cât şi să ne mărim am­prenta pe plan local. În 2018, URBB a pornit la drum cu un bu­get în valoare de 15 milioane de euro, fonduri pe care le alo­căm continuării dezvoltării pre­zen­ţei la nivelul pieţei din Ro­mâ­nia, atât prin dezvoltarea şi opti­mi­zarea proceselor operaţio­nale, cât şi prin activităţile de mar­ke­ting şi promovare, toate cu scopul de a continua avansul pe plan local în acelaşi ritm“, a declarat Shachar Shaine, preşedintele URBB şi Carlsrom Beverage.