City Grill a investit 30.000 euro în dotarea restaurantelor cu tablete pentru comezi direct de la masă. „Clientul pri­meşte la masă tableta deja legată de sistem; navighează prin meniu, îşi compune meniul şi are posibilitatea să plaseze singur comanda, fără ajutorul ospătarului.“

Autor: Ioana Nita 01.08.2018

Grupul City Grill a investit 30.000 euro în dotarea a trei restaurante cu tablete de pe care se pot face comenzile direct de la masă de către clienţi, investiţia făcând parte din stra­tegia sa de digitalizare pe termen lung.

Sis­temul de comenzi prin intermediul table­telor a fost implementat în cadrul celor trei res­taurante City Grill - Primăverii, Covaci, Bă­neasa Shopping City. Pe lângă brandul City Grill, grupul operează încă alte 16 res­tau­rante sub mai multe branduri: Caru’ cu Bere, Hanul lui Manuc, Pescăruş, Hanul Bera­rilor, Trattoria Buongiorno şi City Café.

„Investiţia totală în această fază a pro­iectului a fost de 30.000 euro. Faptul că am construit pe o structură existentă, pregătită să suporte integrarea în mediul digital, a contat foarte mult atât din perspectiva resurselor financiare implicate, cât şi în ceea ce priveşte durata de implementare“, a declarat pentru ZF Daniel Mischie, CEO-ul City Grill. Grupul a pornit proiectul cu un stoc iniţial de 35 tablete pentru fiecare dintre cele trei restaurante City Grill.