Acţiunile Adidas au crescut cu 10%, pe fondul unor vânzări sporite de Campionatul Mondial

Autor: Alex Ciutacu 10.08.2018

Acţiunile companiei germane Adidas au crescut cu peste 10% pe fondul unor rezultate trimestriale favorabile, alimentate de vânzările din timpul campionatului mondial, în regiuni precum America de Nord şi China, potrivit MarketWatch.

Rezultatele peste aşteptări, raportate joi, au fost pe placul investitorilor, care le-au privit ca pe o lovitură dată competitorilor precum Nike - care a decis să îşi deschidă recent birouri în Berlin.

Astfel, acţiunile Adidas se tranzacţionau joi la ora 17.00 pe bursa de la Frankfurt la circa 209,7 euro per acţiune, în creştere cu 10%, la o capitalizare bursieră de aproximativ 44,2 miliarde euro. Vânzările producătorului de articole sportive au crescut cu 4,4% în al doilea trimestru, la 5,26 miliarde euro. În acelaşi timp, profitul companiei s-a ridicat la 396 milioane euro în ultimul trimestru, de la 158 milioane euro în aceeaşi perioadă a anului trecut.

Nemţii de la Adidas s-au numărat printre sponsorii principali ai Campionatului Mondial de Fotbal, care a avut loc la începutul verii în Rusia. Prin urmare, vânzările companiei au fost sporite prin produsele conexe Cupei Mondiale, spune Kasper Rorsted, CEO al Adidas.