Creşterea cotei de piaţă se vede în rezultatele Enel la 9 luni 2018: venituri mai mari cu 8%. Italienii aduc în curând divizia de e-mobilitate în România

Autor: Roxana Petrescu 08.11.2018

Italienii de la Enel, companie care furnizează energie către 3 milioane de consumatori, au devenit cel mai important jucător din segmentul concurenţial al pieţei, detronând Electrica Furnizare: creşterea a venit mai ales din zona clienţilor casnici, piaţă complet liberalizată din 2018.

Astfel, Enel a terminat primele nouă luni cu venituri de 918 mil. euro în România, cu 8% mai mari faţă de cele din perioada similară a anului trecut, după cum arată datele prezentate de grup. Activităţile Enel se concentrează cu precădere în trei zone, Muntenia Sud (Bucureşti), Banat şi Dobrogea.

Companiile Enel din România au terminat primele nouă luni cu un EBITDA de 180 de milioane de euro faţă de cele 171 de milioane de euro din 2017, fiind vizibilă îmbunătăţirea rezultatelor pe segmentul de retail, acolo unde compania a avut investiţii de 9 mil. euro, de 4,5 ori mai mari decât cele din primele nouă luni ale anului trecut.

În total, în perioada analizată, Enel a avut investiţii de 103 mil. euro, cu 30% mai mari faţă de primele nouă luni ale anului trecut în România.