ZF la 20 de ani. Exerciţiu de imaginaţie pentru cei care conduc marile businessuri: România peste 20 de ani. Ram Addanki, directorul British American Tobacco în regiunea Europei Centrale şi de Sud

Ziarul Financiar 09.11.2018

Pentru următorii 20 de ani, România trebuie să-şi păstreze avantajul competitiv şi să-şi dezvolte în continuare sectorul serviciilor. Nu va fi uşor, deoarece concurează cu multe alte ţări competitive, în special din afara UE.

Aceasta înseamnă că România trebuie să-şi îndrepte atenţia spre crearea de locuri de muncă cu valoare adăugată mai mare. Şi acest lucru se poate face doar prin redirecţionarea resurselor către investiţii în tehnologie, inovaţie şi oameni, oferind în acelaşi timp un cadru legislativ şi fiscal predictibil în care companiile să prospere.

Punctele forte ale României vor continua să fie oamenii şi abilitatea de a se adapta rapid şi de a genera inovaţie şi sunt convins că economia românească nu şi-a atins încă potenţialul maxim.