Un start-up pe zi. O familie din Roman a investit banii de la nuntă într-o băcănie. „Consumatorul român ar trebui să-şi pună întrebarea: Cumpăr măr din Polonia sau cumpăr măr din România?“

Autor: Florentina Niţu 10.12.2018

Oana şi Adrian Ciurea au pus bazele brandului Băcănia cu Dichis în 2014, după ce au simţit nevoia unui stil de viaţă sănătos, iar în Roman, oraşul de unde provin, nu existau magazine cu produse bio şi erau nevoiţi să meargă mereu în Capitală sau în alte oraşe. Astfel, s-au gândit să aducă produsele sănătoase la ei acasă, iar în prezent au re­unit pe rafturile băcăniei peste 60 de producători români şi câţiva producători străini.

„Eram însărcinată cu primul copil şi ne-a venit ideea să facem o afacere. Înce­pu­­serăm să ne schimbăm stilul de viaţă, so­­ţul meu era vegetarian. Mer­geam me­reu la Bucureşti şi ne-am gândit că ideal ar fi să aducem noi produse aici. Am în­ce­­put cu 4.500 de euro, bani de la nuntă, şi am mai împrumutat 500 de euro de la na­şii noştri“, povesteşte Oana Ciurea, cofon­­datoarea brandului Băcănia cu Dichis.