Bilanţul CSALB după trei ani. Peste 700 de cazuri soluţionate favorabil pentru clienţii băncilor şi 1,4 mil. euro obţinuţi în favoarea consumatorilor
Autor:
Claudia Medrega
06.03.2019
Peste 2.000 de clienţi ai băncilor au ales, în ultimii trei ani, să nu mai meargă în instanţă pentru rezolvarea problemelor cu băncile, ci au apelat la Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar (CSALB), iar un număr de peste 700 de cazuri au fost soluţionate favorabil pentru consumatori şi 1,4 mil. euro au fost obţinuţi din negocieri, în beneficiul consumatorilor, potrivit informaţiilor transmise de instituţie.
Dacă în 2016 CSALB înregistra 235 de cereri din partea consumatorilor, numărul acestora s-a dublat în 2017, la 505 cereri, iar anul trecut consumatorii au trimis către CSALB aproape 1.300 de cereri pentru soluţionarea diferitelor neînţelegeri în relaţia cu băncile sau IFN-urile.