Eficienţă germană. Kaufland a ajuns la o marjă de profit de 7,2%, cel mai bun nivel de la intrarea pe piaţă. Vânzările au crescut cu 8% în 2018, ajungând la 10,8 miliarde de lei
Lanţul de hipermarketuri şi-a majorat vânzările cu 8% în 2018, la 10,8 mld. lei ♦ Profitul a avansat de două ori mai repede.
Grupul german Kaufland a obţinut anul trecut o marjă netă de profit de 7,2%, una dintre cele mai bune din comerţul alimentar, conform datelor ZF, şi totodată cea mai bună de la intrarea pe piaţă a companiei în 2005. Într-un singur an, în 2015, marja de profit a lanţului de hipermarketuri cu preţuri mici a mai sărit de 7%.
Grupul german Kaufland şi-a menţinut anul trecut poziţia de lider al comerţului local pentru al şaselea an consecutiv după ce cifra de afaceri s-a apropiat de 11 mld. lei, plus 8%. Profitul net s-a situat şi el pe un trend ascendent, ba chiar a crescut mai rapid ca businessul, cu peste 17%, conform calculelor ZF, până la un pas de 800 mil. lei.
Lanţul de hipermarketuri cu preţuri mici Kaufland şi-a majorat anul trecut cifra de afaceri cu aproape 8% într-un an în care consumul privat a postat un plus de 5%, iar compania a inaugurat patru magazine noi, cel mai lent ritm de până acum.
Kaufland a intrat pe piaţa locală în 2005 şi de atunci s-a extins an de an cu un ritm ce a variat de la 4 la 13 magazine, expansiune ce a menţinut şi businessul pe un trend ascendent, chiar şi atunci când consumul privat dădea semne de oboseală. În ultimii ani, creşterea businessului a fost susţinută şi de evoluţia bună a consumului. Pentru a-şi creşte şansele de a rămâne lider şi pentru a acoperi mai bine ţara, compania a anunţat că va continua să se extindă.
Lanţul de hipermarketuri Kaufland, liderul comerţului local după cifra de afaceri, şi-a bugetat câte zece deschideri pe an în perioada 2019-2022, compania având deja terenurile achiziţionate.