Lidl: În sezon, 70% din fructele şi legumele din magazine sunt româneşti. În extrasezon ponderea scade la 30%

Autor: Florentina Niţu 29.07.2019

Discounterul german are pe plan local peste 130 de producători de fructe şi legume.



Retailerul german Lidl, activ pe segmentul de discount, are în sezon majoritar fructe şi legume româneşti în magazine, ponderea acestora ajungând la 70%, potrivit lui Claudius Kisfaludy, director de achiziţii legume-fructe al reţelei germane. Acestea provin de la peste 130 de producători de fructe şi legume de pe plan local.

„Peste 130 din producătorii noştri de fructe şi legume sunt români, iar numărul este în creştere. Consumatorilor le plac produse româneşti“, spune Claudius Kisfaludy.

În august, luna de vârf pentru consumul de fructe şi legume, procentul furnizorilor români în portofoliul Lidl ajunge la 70%, iar în extrasezon procentul este de 30%. Într-o zi intră aproximativ 10 tone de fructe şi legume proaspete în magazine, potrivit reprezentanţilor companiei.