Cum schimbă tehnologia businessurile producătorilor de jucării. Lego: Timpul în care un copil îşi poate păstra atenţia pentru un joc fizic a scăzut în ultimii ani. Introducem tehnologia pentru a-i menţine interesaţi
Danezii au pe piaţa românească nouă magazine certificate, toate fiind amplasate în centrele comerciale din oraşele mari ale ţării.
Oficialii Lego, unul dintre cei mai mari producători de jucării din lume, cu afaceri de 104 mil. lei în România, spun că tehnologia le aduce mari provocări în producţia de noi jucării, în condiţiile în care copiii îşi pierd tot mai repede interesul când au la îndemână jocuri fizice, spre deosebire de cele pe computer, care le menţin atenţia mai multă vreme.
„Timpul în care un copil îşi poate păstra atenţia pentru un joc cu piese fizice a scăzut în ultimii ani. De aceea, încercăm să introducem tehnologia în jocurile noastre, pentru a le putea «livra» jucăriile într-o formă interesantă pentru ei“, spune Will Thorogood, vicepreşedintele departamentului de inovare din cadrul Lego.