ZF / Raiffeisen Branduri româneşti, Piteşti: Mirela Ungurenuş, director economic Radic Star: Provocarea pentru noi este să creăm nucleul de oameni care să ne ajute să ne dezvoltăm. Fondurile europene ne-au ajutat, acum avem un proiect de 6 milioane de euro prin care vrem să ne reconstruim fabrica şi abatorul care au ars
Un brand puternic în rândul angajaţilor, dar şi al clienţilor poate ajuta o companie să depăşească momentele dificile din istoria sa, aşa cum s-a întâmplat în cazul Radic Star, specializată în fabricarea produselor pe bază de carne, când fabrica în care producea a luat foc în 2015.
Revenirea Radic Star se vede şi în datele financiare ale companiei din anii de după incendiu. Astfel, dacă în 2016, primul an după incendiu, businessul a scăzut semnificativ, cu 60%, până la 38 mil. lei, în 2018 compania a revenit şi a depăşit vânzări de 104 mil. lei, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe.
„Povestea a pornit în 1993, când tatăl meu şi asociatul său au plecat cu cinci angajaţi şi astăzi am ajuns la 400 de angajaţi, de la 200 kg cât făceau în industria alimentară, la 20 de tone pe zi astăzi. Brandul ne-a ajutat atunci pentru că oamenii, băncile, clienţii, furnizorii ne-au înţeles, ne-au aşteptat să revenim în piaţă“, a spus Mirela Ungurenuş, directorul economic al Radic Star. Compania este specializată în fabricarea produselor pe bază de carne, de la pastă de mici la şuncă presată sau salam de vară.