UN START-UP PE ZI. Brandul românesc de haine Lucia Olaru estimează dublarea cifrei de afaceri, la peste 200.000 euro. „Începând cu acest an distribuim noua colecţie SS 20 şi în America“

Autor: Alexandra Cepăreanu 17.01.2020
Aproximativ 40% din cifra de afaceri de 100.000 de euro înregistrată în 2019 a fost generată de mediul online.

Românca Lucia-Raluca Olaru a înfiinţat în 2017, printr-o investiţie de circa 50.000 de euro, brandul de articole vestimentare care îi poartă numele, iar anul trecut a înregistrat afaceri de 100.000 euro. Pentru finalul anului 2020, fondatoarea estimează o dublare a cifrei de afaceri pe fondul extinderii businessului pe piaţa din America. „În 2018, am avut o cifră de afaceri de 20.000 euro. Anul trecut am înregistrat o creştere de 400%, iar pentru anul în curs estimez afaceri de peste 200.000 euro. Începând cu acest an distribuim noua colecţie SS 20 şi în America. De fapt, planul de business este expansiunea globală la scară medie prin vânzare wholesale (angro)“, a spus într-un interviu pentru ZF Lucia-Raluca Olaru, fondatoa­rea brandului care îi poartă numele.