Christophe Dridi, Dacia: Inginerii români lucrează la activităţi de „electrificare“. Vom avea o maşină electrică în gamă, care va fi importată. „Dacă suntem competitivi, vom putea produce maşini electrice la Mioveni“
Inginerii români deja lucrează la aplicaţii conexe viitoarei maşini electrice ce va fi vândută în Europa sub marca Dacia, însă dacă aceasta va fi sau nu produsă la Mioveni depinde de un întreg cumul de factori. Mai mult, dacă până acum Executivul a permis importul nefiscalizat şi nelimitat de maşini uzate şi nu a livrat niciodată infrastructura promisă, în timp ce învăţământul dual nu este suficient de bine extins, situaţia trebuie îmbunătăţită rapid, altfel România va trebui să se mulţumească cu importuri de maşini electrice Dacia, în loc să le producă la Mioveni.
„Avem ingineri români care lucrează la activităţi «electrice». La început viitorul model electric Dacia va fi importat, nu va fi produs local. Trebuie să păstrăm competitivitatea în România şi să ne pregătim de tranziţie pentru a putea produce maşini electrice în România“, a spus Christophe Dridi, preşedintele şi directorul general al Automobile Dacia, care este şi preşedintele PAR – Parteneriatul Auto Român, grup de lucru reprezentativ, informal, asociat Asociaţiei Constructorilor de Automobile din Romania – ACAROM.