Videoconferinţa ZF Retail 2020. Transformarea forţată a retailului şi adaptarea la noua realitate. Bianca Vlad, Mazars România: Digitalizarea poate fi un efect pozitiv al pandemiei, atât în ceea ce priveşte companiile, cât şi autorităţile

Autor: Cristina Roşca 22.04.2020

Pandemia actuală de Covid-19 va aduce o serie de schimbări la nivelul modului de operare al businessului românesc, digitalizarea forţată şi rapidă din această perioadă putând avea însă un impact pozitiv atât la nivelul companiilor, cât şi al autorităţilor.

„Digitalizarea poate fi ceva po­zitiv, atât în ceea ce pri­veşte modul de operare al companiilor, cât şi în ceea ce priveşte dezvoltarea relaţiilor dintre companii sau dintre firme şi oameni. Putem să ne gândim la digitalizare şi la nivel de autorităţi care acum sunt nevoite să treacă mai repede la acest proces“, spune Bianca Vlad, tax partner al companiei de consultanţă şi audit Mazars România. Ea a fost prezentă ca speaker în cadrul video­con­fe­rinţei „ZF Retail 2020. Transfor­marea forţată a retailului şi adaptarea la noua realitate“.

Un alt aspect pozitiv al actualei crize este faptul că schimbările se produc mai repede. Decizii pe care înainte companiile se gândeau dacă să le ia sau nu şi acţiuni pe care le amânau pentru alte perioade acum se iau mai repede, crede Bianca Vlad.