Grupul Oncos, aflat în procedură de reorganizare după insolvenţă, a înregistrat o creştere de 40% a afacerilor în primul semestru şi îşi menţine planul de a ajunge la o reţea de 75 de magazine proprii în zona Transilvaniei în 2020

Autor: Roxana Rosu 22.06.2020
Grupul Oncos din Cluj, aflat în procedură de reorganizare după insolvenţă, a înregistrat o creştere de 40% a cifrei de afaceri în primul semestru şi îşi menţine planul de a ajunge în acest an la o reţea de 75 de magazine proprii în zona Transilvaniei, de la 56 de unităţi în prezent.
 
Grupul, fondat în 1991, este format abator, fabrică de pâine, ferme de creştere a puilor, un depozit şi reţea proprie de magazine, producând anual peste 7 milioane de pui în fermele proprii.

Pe fondul pandemiei, compania şi-a ajutat activitatea din sectorul HoReCa, lansând noi linii de produse destinate vânzării directe, atât pe zona preparatelor din carne de pui cât şi pe panificaţie.

„Oncos Grup a avut una dintre cele mai spectaculoase evoluţii pe parcursul procedurii de insolvenţă, dovedind curaj şi determinare pentru depăşirea dificultăţilor, dar şi abilitatea de a gestiona obstacolele ridicate de criza economică pe care o traversăm. Sprijinul nostru pe parcursul procedurii s-a materializat într-o restructurare financiară şi operaţională care a pus noi baze în relaţia Oncos Grup cu partenerii”, a declarat Mariana Boiciuc, Senior Partner CITR.