Cristian Găvan, MAM Bricolaj: Am mărit bugetul pentru reclamele online, ceea ce ne-a adus o creştere semnificativă a traficului şi o creştere de 300% a vânzărilor în online în lunile aprilie şi mai
♦ Compania deţine două magazine în Bucureşti, unu în Berceni şi unu în Titan ♦ În 2019, MAM Bricolaj a făcut afaceri de 29,4 milioane de lei, cu 15% mai mult comparativ cu anul anterior.
Familia Găvan, care deţine magazinele de materiale pentru construcţii MAM Bricolaj din Bucureşti, a trecut prin perioada de stare de urgenţă securizându-şi resursele pentru plata furnizorilor, dar şi mizând pe promovarea pe internet.
„Am mărit bugetul pentru reclamele online, ceea ce ne-a adus o creştere semnificativă a traficului, iar pe lângă acest lucru ne-a adus şi o creştere de 300% a vânzărilor în online în lunile aprilie şi mai“, spune Cristian Găvan, cofondatorul MAM Bricolaj, alături de Petruţa Găvan.
Compania deţine două magazine în Bucureşti, unu în Berceni şi unu în Titan. În 2019, MAM Bricolaj a făcut afaceri de 29,4 milioane de lei, cu 15% mai mult comparativ cu anul anterior.