Nemţii de la Penny intră pe segmentul livrărilor la domiciliu. Reţeaua de magazine lansează împreună cu compania AD Auto Total, importator şi distribuitor de piese auto, platforma de livrări Lyvra
Discounterul german Penny intră pe segmentul livrărilor la domiciliu lansând împreună cu compania AD Auto Total serviciul de comenzi online Lyvra.
Astfel, clienţii pot comanda online peste 1.400 de produse, inclusiv mărci proprii şi promoţiile aferente.
Livrările se realizează de luni până sâmbătă, între 12:00 - 20:00, în Bucureşti şi Ilfov, iar timpul de livrare este de cel mult trei ore, deşi se poate alege şi un interval orar preferat. Plata poate fi cash sau cu cardul la livrare, iar costul transportului este 19,99 lei.
„În online, pariul e pe segmentul de food acum, pentru că pe non-food acest tip de comerţ funcţionează de mult şi funcţionează bine.“
„În online contează logistica însă“, spunea recent, într-un interviu ZF, Daniel Gross, executivul care conduce operaţiunile Penny.