Valoarea pieţei cosmeticelor de ochi a fost de 350 milioane lei în 2019, iar pentru anul acesta este aşteptată o scădere de 5,5%
♦ Avon şi Oriflame sunt cele mai căutate branduri în ceea ce priveşte cosmeticele pentru ochi, cele două având o cotă de piaţă de aproape 13% ♦ Primele cinci mărci din piaţă deţin circa o treime din totalul vânzărilor.
Piaţa cosmeticelor de ochi din România a înregistrat o creştere de 9% în 2019, ajungând de la 322 milioane lei în 2018 la 350 milioane lei anul trecut, arată datele oferite de compania de cercetare de piaţă Euromonitor.
Analiştii companiei de cercetare estimează că anul acesta piaţa cosmeticelor pentru ochi va scădea cu circa 5,5%, ajungând la 331 milioane lei.
Criza pandemică a dus la reducerea pieţei cosmeticelor pentru ochi anul acesta odată cu implementarea măsurilor de prevenţie pentru limitarea răspândirii virusului şi închiderea magazinelor, cu excepţia celor care vindeau produse de bază.