Magazinele Bebe Tei, controlate de Roxana Maftei, au ajuns la 354 milioane de lei, plus 35%. Brandul a fost creat în 2014, desprins din farmacia Tei

Autor: Georgiana Mihalache 21.08.2020

Supermarketul cu produse pen­tru bebeluşi Bebe Tei, pus pe piaţă în 2014 după ce compa­nia s-a des­prins din brandul Farma­ci­ei Tei, a ajuns la afaceri de 354 mil. lei în 2019, cu patru magazine în Bu­cu­reşti şi Constanţa.

Un singur magazin Bebe Tei generează ast­fel afa­ceri de 90 mil. lei, po­trivit cal­cu­lelor ZF, fi­ind un busi­ness care a ex­plo­dat ca vân­zări în ultimii ani. Stra­te­gia pe care a mi­zat fondatoarea ma­ga­zi­nului pentru be­be­luşi a fost de a miza pe segmentul de preţuri mici, care au atras cumpără­to­rii, viitorii părinţi sau cei care au deja copii.

Bebe Tei vinde produse pentru co­pii, lapte praf, pamperşi, dar şi derma­to­cosmetice şi produse precum căru­cioare şi paturi pentru copii. Compania Bebetei Invest­ments Group SRL a ra­portat un profit du­blu anul trecut faţă de 2018, pâ­nă la 12,2 mil. lei şi an­gajează 354 de per­soa­ne. Acţionarii Bebe Tei sunt Roxana Maftei, cu 70% din pachet, şi Irina Ciu­bo­taru, cu 30% din acţiuni.

Mai multe lanţuri lo­cale de farmacii au dez­voltat şi zona de magazine cu produse destinate exclusiv copiilor, mizând astfel pe o nişă cu potenţial de creştere. Câteva exemple sunt Bebe Ardealul, brandul desprins din Farmacia Ardealul din Piatra Neamţ, sau BebeMyo, brandul de sub farmaciile Myosotis din Galaţi.