„Buy local“ este eticheta care dictează de ceva vreme în peisajul consumerist din România. De la mâncare la orice altceva, comunităţile se îndeamnă să cumpere cât mai des posibil de la antreprenori mici, afaceri de la zero
„Eu am lansat Vacaju în octombrie 2020, în plină pandemie, şi pot spune că acest trend ne-a ajutat. Oamenii au fost mai interesaţi şi mai dornici să încerce produsele Vacaju prin prisma faptului că este un produs românesc, deşi laptele de caju nu este ceva cunoscut în cultura românească”, spune Cristina Nesterov, antreprenoarea din spatele acestui brand. De profesie stomatolog, ea a dat viaţă laptelui Vacaju cu trei luni mai târziu decât sperase, de vină fiind pandemia, dar a găsit un public mai receptiv decât niciodată. A investit în promovare pe reţelele de socializare, îndeosebi pe Instagram, dar în general oriunde în online, iar rezultatele s-au văzut.
„Când am ieşit pe piaţă, acum patru luni, nu aveam nici site şi nici nu aveam cum să ne promovăm pe Google, aşa că am apelat la promovare prin Instagram, comunicând direct cu clienţii online, lucrând cu influenceri şi persoane interesate de un stil de viaţă sănătos”, mai spune ea.