Afacerile germanilor de la New Yorker au scăzut cu 16% în 2020, la 289,8 mil. lei

Autor: Laurentiu Cotu 07.07.2021

Compania NY’ER România, cu sediul în Cluj-Napoca, adminis­tra­to­rul ma­gazinelor locale New Yorker, a ra­portat pentru 2020 o cifră de afaceri de 289,8 mil. lei (60,1 mil. euro), în scădere cu 16% faţă de anul an­terior, po­tri­vit cal­culelor ZF pe baza date­lor de la Minis­te­rul Finanţelor. Com­pa­nia a realizat anul trecut un profit net de 61,8 mil. lei (12,8 mil. euro), mai puţin cu 23% faţă de anul pre­cedent, când a avut un câştig net de apro­xi­mativ 80,7 mil. lei (17 mil. euro), con­form datelor publice. Compania a ajuns anul trecut la un număr mediu de 458 de angajaţi.

După valoarea businessului, New Yorker se află printre cei mai mari re­tai­leri de modă din România, ală­turi de Inditex (proprietarul Zara), H&M, C&A şi LC Waikiki pe piaţa de haine, iar Deichmann şi CCC pe încălţări, con­form Euromonitor şi ZF. În prin­ci­pal, New Yorker a acoperit cele mai mari oraşe ale ţării, brandul fiind po­zi­ţio­nat pe segmentul mediu de preţ. Oraşele mici şi medii sunt opţiunea discounterilor care merg cu preţuri mici să se bată cu bazarurile şi magazinele locale.