Dina Tsybulskaya, CEO Telekom Mobil: Vom avea oferte simple şi preţuri corecte, dar corect nu înseamnă ieftin

Autor: Adrian Seceleanu 17.11.2021

Operatorul de telefonie mobilă Telekom România Mobile Communications, deţinut de grupurile OTE (Grecia) şi Deutsche Telekom (Germania), care are 3,6 milioane de clienţi pe telefonie mobilă, îşi va redesena ofer­tele şi strategia astfel încât să vină în faţa clienţilor cu oferte simple şi corecte care să-i permită să-şi majoreze baza de clienţi, au spus reprezen­tanţii companiei în prima conferinţă de presă de la separarea de Telekom Fix (fostul Romtelecom), care a fost preluat de Orange România.

„În primul rând trebuie să avem ofertă simplă şi printr-o ofertă simplă vom fi şi corecţi. Dar o ofertă «fair» nu înseamnă a fi ieftin. Să fim corecţi înseamnă să avem un preţ corect adică să cerem exact atât cât merită serviciile noastre. Asta înseamnă că trebuie să livrăm calitate”, a declarat Dina Tsybulskaya, Director General, Telekom Romania Mobile Communications. „Fiind acum o companie de telefonie mobilă nu avem în faţă decât o singură cale înainte iar aceea cale este de a creşte, şi nu putem creşte decât adăugând noi clienţi. (…) Ne îndreptăm mai mult campaniile de comunicare către, haideţi să-i spunem o categorie de populaţie care este mai pasionată de tehnologie.

„Serviciile de internet mobil sunt cele care vor determina evoluţia pieţei de telecom şi acolo va fi terenul de luptă între operatori”, a adăugat Tsybulskaya.