Sebastian Mahu, head of asset management la Iulius: A crescut coşul de cumpărături, dar a scăzut frecvenţa vizitelor
Segmentul hainelor pentru evenimente şi pentru birou este cel mai mare pierzător al pandemiei din rândul magazinelor de mall, fapt care se vede în numărul în scădere al spaţiilor care vând astfel de produse.
„Înainte, toate centrele comerciale aveau undeva între patru si şapte magazine cu costume, iar acestea au avut foarte mult de suferit. Oamenii, nemaifiind prezenţi în zona de office, şi-au schimbat mult garderoba. Şi deşi bugetele pentru achiziţia de haine au rămas aceleaşi, banii s-au mutat din zona hainelor formale către cea a vestimentaţiei sport“, a spus Sebastian Mahu, head of asset management în cadrul grupului Iulius, la emisiunea online de business ZF Live.
Grupul Iulius numără cinci malluri în România, iar cel mai performant a fost, în 2019, Iulius Mall din Cluj-Napoca. Sebastian Mahu spune că, din bilanţurile grupului, anul 2020 a „dispărut“, fiind văzut ca o sincopă, astfel că toate raportările se fac comparativ cu 2019.