Daniel Gross, Penny România: Am crescut cu 14% în 2021, depăşind pragul de 1 mld. euro, şi credem că putem menţine ritmul şi în 2022, în pofida contextului dificil. Tot timpul au existat provocări. Compania a obţinut în 2021 un profit net de 123 mil. lei (25 mil. euro), cu 45% mai mare decât în anul anterior

Autor: Cristina Roşca 15.04.2022

Este cel mai bun nivel de la intrarea pe piaţa locală acum 17 ani.

Lanţul de peste 300 de magazine de tip discount Penny şi-a bugetat pentru acest an o creştere a cifrei de afaceri de peste 10%, în pofida presiunii inflaţioniste care este una dintre marile probleme ale mediului de business local, dar nu numai.

„Într-adevăr, sunt foarte multe provocări în acest an, dar ce pot să zic e că tot timpul au existat provocări. Noi avem încredere însă că ne putem adapta la piaţă şi cred că putem păstra ritmul de creştere al ultimilor ani, de peste 10%. Aşa ne-am planificat creşterea pentru acest an şi, străduindu-ne puţin mai mult, vom reuşi“, spune Daniel Gross, executivul care conduce operaţiunile companiei în România.