Antreprenori locali. Grupul de restaurante City Grill şi-a bugetat pentru 2022 afaceri de 200 mil. lei, un nivel ce depăşeşte chiar şi cifrele de dinainte de pandemie
♦ Spre comparaţie, în 2020, businessul reţelei coborâse la 81,7 mil. lei, pentru a urca anul trecut la 137,5 mil. lei ♦ City Grill este unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală de restaurante prin prisma cifrei de afaceri, iar ca număr de localuri operează circa 20 de unităţi ♦ Este vorba atât de localuri istorice, precum Caru’ cu Bere sau Pescăruş, pe care grupul le operează doar, dar şi de unele ale companiei, pe care le deţine, sub branduri precum City Grill sau Buongiorno ♦ Compania va intra anul acesta pe piaţa de hotelărie.
Grupul de restaurante City Grill are pentru anul acesta un buget de investiţii de 24 de milioane de lei, de 3-4 ori mai mare decât în 2020 şi 2021, ani marcaţi de pandemia de Covid-19, care a lovit din plin industria HoReCa.
Banii companiei vor merge atât către deschiderea de noi restaurante, cât şi către dezvoltarea primelor hoteluri din portofoliu, un proiect ce se va întinde pe mai mulţi ani.
„Cele mai importante proiecte de investiţii din 2022 sunt reabilitatea unui brand istoric, Cerbul Carpatin, restaurant amplasat în Piaţa Sfatului din Braşov, deschiderea primului hotel sub brand propriu - La Boheme, construcţia unei bucătării centrale - un proiect greenfield şi dezvoltarea unui hotel de 200 de locuri pentru muncitorii străini“, spune Dragoş Petrescu, proprietarul grupului.
Deschiderea restaurantului Cerbul Carpatin din Braşov reprezintă ieşirea companiei de pe piaţa din Bucureşti şi dezvoltarea în provincie. Modelul pe care City Grill îl aplică în acest caz este unul deja testat în Capitală, mai exact, ia un brand istoric pentru a-l opera. La fel face şi cu Caru’ cu Bere, cu Hanul lui Manuc sau cu Pescăruş, toate restaurante din Bucureşti. Pe lângă acestea, compania are şi restaurante sub brandurile proprii City Grill şi Buongiorno. În total sunt circa 20 de unităţi.