Mihai Filip, Taparo: Până la urmă, doar transferând costul materiei prime şi energiei către clientul final nu creăm decât un efect de boomerang

Autor: Răzvan Botea 21.09.2022
Doar transferând costul mai ridicat al materiei prime şi al energiei către clientul final se creează un efect de boomerang, este de părere Mihai Filip, CEO, Taparo, producător de mobilă. „Până la urmă, doar transferând costul către clientul final nu creăm decât un efect de boomerang: consumul se va diminua. Pe partea de mobilier tapiţat încercăm să investim cât putem de mult pe partea de cercetare, inovare. Avem un proiect cu un material biocompozit care are la bază fibră termpoplastă, combinată cu o fibră vegetală, care poate înlocui masa lemnoasă”, a spus el la ZF CEC Bank „Investiţi în România” Cluj-Napoca. ZF şi CEC Bank organizează, al Cluj Napoca, o nouă conferinţă regională. La eveniment participă unii dintre cei mai mari investitori - străini şi români – cele mai importante companii, cei mai mari angajatori şi unii dintre cei mai mari antreprenori români Ce a mai spus la ZF CEC Bank „Investiţi în România” Cluj-Napoca Mihai Filip: Cea mai mare provocare în acest moment este să ne adaptăm businessul. Dacă într-un business, forţa de muncă are o pondere mai mare în costuri, în altul preţul energiei reprezintă o pondere importantă. Facem multe acţiuni, pentru a limita aceste provocări. Ne uităm mai degrabă la soluţii interne şi abia apoi să transferăm impactul la clientul final.