Vânzări record la eMag de Black Friday: Jumătate de milion de români au profitat de reducerile retailerului online în doar primile 10 ore. Cea mai mare comandă s-a ridicat la 12.000 de lei. Câte televizoare s-au vândut pe secundă

Autor: Robert Manea 11.11.2022

eMag, cel mai mare retailer online de pe piaţa locală, a vândut peste 1,8 milioane de produse la peste 450.000 de clienţi doar în primele 10 ore de la lansarea ofertelor de Black Friday.

Românii au profitat de reduceri şi au cheltuit peste 521 milioane de lei în nici 24 de ore.

Vânzarea în rate a crescut cu 35% faţă de 2021, iar numărul de plăţi online cu cardul a ajuns la un total de 62,7%.

„Interesul crescut şi rezultatele de până acum confirmă tendinţele anului - oamenii preferă comerţul online pentru că preţurile sunt mai bune, iar ofertele mai numeroase. Iar Black Friday rămâne cel mai aşteptat moment de shopping din an, pentru care clienţii alocă un buget semnificativ pentru lucrurile de care au nevoie. Am văzut anul acesta că oamenii au fost mult mai hotărâţi şi au ştiut clar ce au nevoie şi au comandat, în medie, peste patru produse”, a spus Tudor Manea, CEO eMAG.

eMag a înregistrat un record şi în cazult traficului din aplicaţie şi site: peste 8 milioane de vizite pe site.

 

Curiozităţi de Black Friday:

 

Topul categoriilor cu cele mai multe vânzări:


1. Laptopuri, IT, birotică şi papetărie: 102.000

2. TV, audio-video, gaming şi cărţi: 93.000

3. Electrocasnice mici şi mari: 138.000

4. Telefoane, tablete şi gadget-uri: 108.000

5. Jucării şi articole pentru copii: 311.000

6. Fashion şi sport: 75.000

7. Mobilă şi casă: 153.000

8. Parfumuri, îngrijire personală şi cosmetice: 211.000

9. Băuturi, băcănie şi petshop: 326.000

10. Bricolaj, grădină şi auto: 106.000